LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

torsdag den 28. juli 2011

38 timer tilbage..

                         Mig og min bedsteveninde på hendes 17 års fødselsdag :-D

     Gud hvor jeg bare kommer til at savne min skattermus! 

           -Igen til fødselsdag, som jeg btw. blev nummer 3 i :-D
- Sidste stævne som ponyrytter.. gud hvor jeg kommer til at savne det!
Mine søde barndomsveninder Gitte, og Caroline havde lavet det her skønne billed til mig <3

uha, 
nu er det satme tæt på! Igår var jeg inde og få lavet mit visum (som btw. var mega nervepirrende :-) ) men lavet det fik jeg, og idag var mig, og min mor så inde og hente det.. Og gud hvor ligner jeg en ....... på det billed! hahahah 
Jeg har også idag fået afvide at jeg skal rejse lørdag morgen kl 9! Hvilket gir mig en smule stress (bare en smule?!) Men tanken om at mit eventyr kommer tættere på hele tiden er urealistisk! Tænk at jeg lige om snart sidder i USA, og er på vej til at udleve min drøm? det jo vildt..


Lige nu sidder jeg i min stue, og laver en huskeliste. Både en til min kuffert, og en til min håndbaggage.. ellers er det typisk mig at glemme noget. Samtidig sidder jeg og downloader de sidste sange til min tur "over there"Imorgen skal jeg få købt det sidste ind, og få sagt farvel.. Det blir ulideligt! 
kiss
Alex

Ingen kommentarer:

Send en kommentar