LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

fredag den 22. juli 2011

Tiden nærmer sig til turen "over there"

Hej allesammen. 
Det godt nok lidt lang tid siden, jeg har lavet en blog sidst.
Imellem tiden er der sket en masse ting. Jeg er gået ud af folkeskolen, flyttet, og nu USA!
Endelig (efter en meget lang kamp) har jeg fået tid på den Amerikanske ambassade på onsdag d. 27 kl 8:15!
Nu skal det bare overståes, også regner jeg med at flyve d. 30 Juli da min skole allerede starter d.2 .
Alt det her er blevet mere sørgeligt end regnet med, da jeg skal sige farvel til en masse fantastiske mennesker, men så begynder mit eventyr istedet :-D


Kiss
    Min Allerbedste veninde & jeg, de sidste dage inden jeg rejser <3

Min skønne mor, som jeg kommer til at savne som en i pokker..

        Inden mig og Jannies Twillight Marathon :-D
                                                            VI NYDER LIVET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar