LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 18. september 2011

Junior princess...

Hej Allesammen
et lille hurtig opdatering herfra :-)
Alt går super godt, og jeg nyder livet fuldt ud! Aldrig har jeg været så glad for at jeg valgte at gøre det her! Livet i USA ER great <3 <3
først vil jeg lige fortælle at jeg styrer i skolen, jeg er nemlig ren A Student (rene 12 taller).
Også blev jeg lige kåret til Junior Princess for Homecoming af Football drengene :D wup wup! Ret nice...
Idag tog min bedste veninde hernedefra, og jeg til Oklahoma city, som er 4 timer væk fra hvor vi bor. Vi fik shoppet for 2000 kr (en masse vintertøj, og det nødvendige) og min kjole til homecoming! ER SÅ GLAD FOR DEN! Kan slet ikke vente!  Bagefter tog vi ned og spiste på Texas rode house(?) hvilket er min yndlings restaurant hernede, men de har desværre ikke nogen tæt på, hvor vi bor :( :( Imorgen har vi fri for skole, så jeg skal bare slappe af, og ride en masse :D også kommer Sam på besøg så vi kan træne sammen :D Ellers har jeg det lækkert, en normal dag foregår således: 6:30 ringer mit vækur- jeg udsætter det 10 min :D haha også tager jeg tøj på, ordner hår + makeup, spiser og 7:44 tager vi afsted. Skole fra 8 til 3, og derefter softball træning til 5-6. Når vi så endelig kommer hjem, rider jeg min stjernehest + 1-2 heste, og derefter hygger vi til aftensmad (ca kl 9). Jeg går ind på mit værelse omkring 10, for at tage bad, og slappe af.. (-: I må endelig ligge en kommentar.. 
kiss 
Alex





Ingen kommentarer:

Send en kommentar