LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

onsdag den 7. september 2011

My first Highschool Rodeo!

Hej allesammen :-) 
nu har jeg været her i næsten 1 måned og en 1 uge, og jeg må indrømme at alt er meget bedre, end jeg nogensinde havde regnet med. Jeg stiller mig selv det her spørgsmål hele tiden; Hvordan kunne jeg være SÅ heldig? At få så fantastisk en familie.. og få så mange fantastiske venner så hurtigt?
når nok om det.. 
Lørdag drog vi afsted i 2 timer til Medicin Lodge, Kansas - til mit allerførste High school Rodeo! Hele ugen optil, blev brugt på forberedelse, og jeg har glædet mig som en siiiiiindsyg! Stjernehesten Annie blev vasket, og pudset til den store guldmedalje, og traileren blev pakket, og afsted det gik! 
Efter 2 timer på vejen, kom vi frem. Fantastisk, er det eneste ord der passer på den følelse jeg havde.. Jeg deltager i Poolbending, og Barrelrace, og min første konkurrence skulle begynde en time efter vi kom.. Annie blev sadlet, og jeg fik varmet hende op. Endelig blev mit navn nævnt, og 1-2-3 jeg var igang! En okay runde, dog ikke den bedste, men i betragtning af det var mit første stævne nogensinde, og det er topeliten af kansas/oklahoma i highschool var jeg ufattelig glad for min placering som 12 ud af 48 :-) Barrelrace første dag gik okay. Vi mistede omkring 1 1/2 sek. rundt om den første barrel da den var MEGET dyb, og Annie desværre er en lille hest :( men med en tid på 20,1 blev jeg alligevel placreret et godt sted i klassen syntes jeg selv - 25 ud af 52 :-) GAAL jeg var træt da jeg kom hjem den aften. Næste morgen kl 5:40 læssede vi igen, og drog afsted. Efter et stop ved MACD og 2 timer i bilen var vi fremme igen! :-) Endelig blev det min tur, og hun var flyyyyvende! Drejer rundt om ende polen og er på vej tilbage hvor jeg desværre ser hun har ramt en af dem med numsen, så desværre får jeg 5 sek lagt til, men det er jeg faktisk ligeglad med. Jo det er ærgerligt, men jeg havde en GREAT tur på hende! Barrelrace var det samme som dagen inden, desværre for dyb til hende :( men placering som nr. 24 - ud af 52 gør skam intet :-) Glæder mig allerede til på Lørdag hvor det går løs igen - i GREENSBURG! Og lige så i ved det, så savner jeg jer allesammen rigtig meget! 
kiss 
 ready to gooo <3
 Saaam <3
skønne olivia !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar