LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 21. august 2011

School, school, school :-)

Hej alle skønne mennesker! 
En hel uge er gået siden jeg lavede et blogindlæg sidst.. og der er sket en masse ting siden :-D Det første er at jeg er begyndt i skole (fortalte jeg lidt om i sidste indlæg)! Og dahm, det meget federe end at gå i skole i Danmark! Mit "locker" er allerede pyntet med et billed af min skønne bedsteveninde & jeg, og jeg elsker bare at åbne og lukke det haha! Bøgerne er dobbelt så tykke, som dem vi har i Danmark :-((((( øv bøv! men jeg elsker det der med at gå fra time til time, og havde 5 min. imellem hver til at skifte bøger :D og det med kantinen er lige mig! :-D Mit skema ser sådan her ud:
1st hour : AG (dyreklasse som egner sig perfekt til min plan om at blive dyrelæge)
2th hour: Current events (en klasse om de ting der sker i verden ligenu - FED KLASSE!)
3th hour: U.S history
4th hour: FACS (hvor man lærer at lave mad og cookies! HAHA LIGE MIG)
5th hour: English II
6th hour: yearbook
7th hour: Algebra II (MATEMATIK På A niveau :( :( )
8th hour: Softball


HIGHSCHOOL ER FOR FEDT! - når men udover det går livet fantastisk over here.. Igår var jeg på shoppetur med min værtsmor, og mine 2 tvillinge søskende på en GIRLS NIGHT OUT :D :D 
Det var så fedt! og jeg elsker bare dem allesammen allerede! Udover det har jeg redet 3 heste de sidste 2 dage, og det er lige mig! :D :D Savner jer allesammen!
knus og kys 
ALEX!
PS. HAR FÅET MINE FØRSTE KARAKTER - 2 B og 2 A+! HAHAH FREAK!






 På vej til karneval <3 <3 
Den skønneste pige i hele Buffalo <3 <3
 SAYDEE! Aldrig har jeg mødt så grinern en pige som hende!
 min skønne pruhest <3


AVYN <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar