LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

onsdag den 10. august 2011

We WON!

Hey allesammen :-)
det føles som om tiden flyver afsted, når man "over here".. De sidste par dage har været vildt fede! Jeg er begyndt at træne op til mit første high school rodeo, som jeg skal ride i september på Annie :-) Jeg skal deltage i barrel race og pool. Vi har nu trænet intensivt i 2 dage, og jeg kan allerede ride det i arbejdsgalop uden problem (for dem uden heste, lyder det her sikkert som volapyk) :-D :-D
Livet er fantastisk! aldrig i mit liv, havde jeg troet at det ville være SÅ FEDT! selvfølgelig vidste jeg, at det ville blive en uforglemmelig oplevelse, men det er jo sindsygt..
Igår spillede mit hold mod en anden rigtig god skole (vores første "rigtige kamp"), jeg kunne desværre ikke være med, da mine papir stadig ikke var helt iorden.. men det er de til næste  kamp! og VI VANDT! de spillede bare så godt! om aftenen tog Briseida, Lauren, og jeg til Woodward og spiste på Taco bel :-) DET SÅ GODT! De to piger er mine allerbedste veninder herovre, vi har det så sjovt sammen!
kiss 
Alex
PS. SAVNER JER ALLESAMMEN RIGTIG MEGET!
PSS. MOR OG FAR ER DE VILDESTE TIL SKYPE
 Til kamp :-) Kylie og Tyra <3
PÅ Taco bel :-)

 MACDONALDS!
Briseida, Lauren og Jeg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar