LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 7. august 2011

first week in buffalo Oklahoma - AND I LOVE IT!

Hej allesammen :-DDDD
det godt nok lidt lang tid siden jeg har lavet en blog sidst - en hel uge!
Men nu er den første uge gået, og jeg kan godt fortælle jer, at det lever 100 % op til mine forventninger..
Jeg blev hentet i lufthavnen af hele familien, med et skilt! og alle var bare så søde! Især den mindste søn Jace (6 år) er blevet min allerbedste buddie ;)
Da jeg kom hjem til deres "hjem", blev jeg mundlam.. Det er et fantastisk stort hus, en udendørs "arena", stald, en massefolde, og kæmpe græsområde. Og så har de lige en golfvogn til at komme rundt på stedet :D Jeg har fået et kæmpe værelse, med en queen size bed! og mit eget store badeværelse! Luksus siger jeg bare.. Udover det har jeg fået min helt egen hest - som har vundet alle de store mesterskaber med min værtsmor! Annie er hendes navn, og hun er så fin! udover hende har de 6 andre heste, hvoraf 3 er ungheste. Den ene er en palomino hingst som hedder Cowboy, som jeg har fået æren af! sikke en lækker hest! 
Og lige til orientering rider de barrelrace og poolrace, så min velkomst gave var et par cowboydboots til 1000 kr! crazyyyyyyy :D:D 
Udover det er jeg begyndt til softball, og er faktisk ret god til det! Udover jeg allerede har fået min første skade - en forstuvet finger.. men det går nok! Er på skoleholdet, og har fået uniform, og det hele ;) Det der cheerleading noget var sgu ikke lige mig.. Det var ikke lige som jeg havde forventet, så softball blev det :-))) og det har givet mig nogle fantastiske veninder allerede! Jeg er blevet junior på skolen, og der er vi kun 3 piger, så det fedt nok! 
Hvad mere kan jeg sige??? JEG ELSKER LIVET OVER HERE!
kiss 
Alex
 Min skønne værtsmor og jeg til softball træning :-)
 min lillebror Jace, og jeg hygger i bilen :-)
 Første møde med min nye fantastiske familie!
softball kamp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar