LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

tirsdag den 16. august 2011

carnival tomorrow!

Hej alle skønne mennesker :-)))) 
Hvad skal jeg dog sige?? Jeg har så meget så meget at fortælle, men prøver at skærpe det lidt ned..
Skolen er sgu lidt hård, alle de nye forklaringer på engelsk, gør at man koncentrere sig en lille smule mere, men det helt okay! :D Det sværeste er nok matematik på b niveau, ellers er det andet helt fint! :-)) Har den fedeste klasse hvor man lærer at lave cockies, og mad! haha lige mig.. Skolen er som man ser i film, og jeg har fået hele 2 skabe! :-D Dog er deres mad på skolen, ikke så fantastisk! Idag har jeg været ude sammen med 6 af pigerne fra skolen, og gud hvor havde vi det bare for grinern! haha de er så sjove... Imorgen skal vi til noget karneval noget, som jeg aldrig har prøvet - men det skal nok blive VILDT! 
Udover det skal jeg spille min første rigtige turning i weekenden, og vi har endag fået nye uniformer! Det nice :-)) Billeder kommer i løbet af ugen! 
Jeg red mit første stævne på Annie, og fik den hurtigste tid! 18,0 - hele 1,3 sekunder hurtigere end min hidtil bedste tid! Hun er så sej!
Savner jer så meget, men elsker det herovre :-)
kiss 
Alex

Ingen kommentarer:

Send en kommentar