LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

lørdag den 13. august 2011

first competition tomorrow..

Hej allesammen..
lige et hurtigt indslag inden jeg går i seng :-)
Første "rigtige" weekend hos familien Harland - og det har været fedt! 
stod sent op, tog så ud og red ud over markerne på catelina, hvorefter at skype med min skønne familie, så spise pizza, se lidt TV, og tilslut træne Barrels med Annie til vores første "konkurrence" imorgen! Og det gik super! Det er 3 gang vi rigtigt rider dem, og allerførste gang i den fart! Jeg red den på 19 sek, og for overhovedt at kunne være med i plac. skal man ride 16 eller nedefter, men det kommer! Vi har trods alt kun trænet sammen i 5 dage, og jeg har aldrig prøvet det før! :D
Udover det, så begynder skolen i morgen (mandag) og jeg GLÆDER MIG! :D :D :D
Alt herovre kører pt. på skinner, og jeg nyder det hele. Har faktisk tænkt flere gange hvordan jeg har kunnet være SÅ heldig.. men nok om det. Det var alt for denne gang..
kiss
Alex
PS. SAVNER KONDIVAND, TV3, OG RIGTIG MAD!! :-D

PSS. Link til video af mig og Annie
http://www.youtube.com/watch?v=OVtyPBu_3U4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar