LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 23. oktober 2011

Føler jeg skylder et indlæg :-D

"We don't remember the times, we remember the memories"
Hej alle skønne mennesker derude!
Føler efterhånden det er hundrede år siden jeg opdaterede min blog sidst, så nu kommer der et :-D wuhuuuuuu!
Livet herovre kører mildest talt på skinner! Til det sidste HS rodeo for denne sæson, skete det utrolige!! Jeg blev placeret i TOP 10! (NR 8) fik dermed 3 point med til nationals (FInalen) vi var 46 piger den dag! Intet beskriver den følelse jeg havde da jeg red ud af arenaen, for det første med min nye rekord, men med en tid der absolut ville give mig en placering.. Og hun blev ved med at brilliere! Hele 3 rekorder blev slået den weekend :-D Jeg elsker den hest ufatteligt højt!..
Når nok om hest. Hhihihihihi
Skolen går fantastisk! Som de fleste nok ved, fik jeg et brev fra skolen om at jeg var blevet optaget i Buffalo High School National Honor Society, som er for de bedste på hele skolen :D (karakterer, ting man deltager i, og den person man er... JEG VAR UTROLIGT STOLT over at få det brev. 
Udover det har vi lige haft ferie, hvor jeg var 3 dage med min veninde i Oklahoma City, og derefter 2 dage i Pittsburg - Begge vildt hyggeligt :D :D :D :D 
Nu sidder jeg her, træt, glad, spændt, savn.. haha meget på en gang.. Ønsker min skønne mor held og lykke til lægen imorgen, og kan SLET IKKE VENTE til at skype onsdag :D :D
og lige en ting mere... Jeg savner og elsker jer allesammen!
Kys jeres ven i America :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar