LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

lørdag den 5. november 2011

Til ære for min mor og far.

Kære mor og far, som var ret utilfredse med min sløvhed på bloggen.. tihihhihihihi elsker jer anyway!

sorry for at være så sløv her på min fantastiske blog, men har bare så mange ting jeg skal nå :-)
Basketball er begyndt, og jeg kan by the way fortælle at det er MEGET mere kompliceret og MEGET sværre end derhjemme.. så hvis jeg skal være ærlig, så stinker jeg en lille smule til det. . hihihi, men har det sjovt, og få motion. Så det min undskyldning! :-DD
Skolen kører som den skal, og må endnu engang indrømme at skolen herovre er utrolig let i forhold til folkeskolen.. 
Sidste weekend var rigtig fedt. Min hostfar var kvalificeret til at ride et kæmpe stævne herovre i Oklahoma city hvor man kan vinde - hold fast! - 92.000 dollars! Desværre vandt vi ikke det, vi nåede til semifinalen, og der blev han syg af en virus :( men en fantastisk oplevelse, med fed musik, og en overnatning på hotel = lige mig!
Mens vi var der havde vi sygdom i huset :(( 
Fredag aften blev Avyn (tvilling) meget syg, kastede op, og havde Diarré. Lørdag morgen blev det Kade's tur, og derefter Olivia (tvilling) om aftenen. Søndag blev det Jace's tur, Mark's, og derefter Kim's tur.. heldigvis blev jeg ikke syg :-) men sikke et hus hihi. Især når begge piger er i mit værelse og begge ligepludselig siger " I need to go poppy" Det er så det tidspunkt man er på røven,  når man kun har 1 toilet på mit værelse tihi...
Ellers er ugen gået meget normalt. op - skole- basketball- ride- i seng.. wuhuuuuuuuu 
Idag blev det endelig tid til at gøre det jeg elsker mest - nemlig at ride Rode's!! Vi har tilmeldt mig en winter serie som kører helt til februar hvor finalen er. Så mit væk ur ringede 6:10 (og det er så på det tidspunkt man tænker, hvad pokker er det jeg laver! Også på en søndag!!" men ud kom vi, hesten blev læsset, og afsted gik det.. kun små 3 timer også var vi der.. hihi.
Første event var Pole-bending - red i en tid på 22.6 og VANDT!! I skulle havde set mig da de sagde det over højtalerne haha. Mig og Annie hoppede rundt ved traileren som to små julegrise hihih (nok kun mig) men er sikker på hun var ligeså glad som mig! Næste event var barrel race. Endnu engang var hun fantastisk - red i tiden 15.0 og blev placeret som nr. 3!!
Kørte derfor hjem med 100,00 dollars. 20 points allerede efter første rodeo, og et fantastisk humør :-) Og ja det glemte jeg helt at sige! De har købt en ny hest til mig :-) som Kim træner, så hun er klar til foråret! 
Ligenu sidder jeg og ser desperate housewives, og tænker på alle mine ting jeg slet ikke kan vente til at få i min pakke imorgen! :-DD 


Elsker og Savner er allesammen!
ps. billeder kan ses på facebook
- Alexandra 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar