LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 20. november 2011

thanksgiving..

Do not get tired of doing what is good.
Don't get discouraged and give up,
For we will reap a harvest of blessing at the appropriate time.

og sådan vælger jeg at starte mit næste blogindlæg, da det jo er thanksgiving :-)
Thanksgiving ugen startede, og Torsdag havde min facs klasse arrangeret en thanksgiving Dinner for vores yndlings lærer. Jeg personligt stod for at lave Apple pie, Sweet potatos og friskbagt rolls (brød) alle 3 fik jeg A+ for, og må ærligt indrømme jeg er en ret god kok hihi.. Nok om det.. Fredag kom tiden endelig til Twillight premieren på den 2 sidste film - Breaking Down! Samantha og jeg havde fået billetterne i en by en time væk, så vi valgte derfor at lave en girls night out :-D Rockede hele vejen i bilen til vores yndlings musik som - Without you, We found love, Fly osv :-) derefter tog vi ud og spise, og tilsidst kom tiden til faktisk at se filmen! først vil jeg lige sige at køgen var 2 timer lang da vi kom (heldigvis havde vi købt billetterne). Så kom der ligepludselig en mand ud som stod for biografen og sagde de var udsolgt, også gik folk ellers amok! når men vi gik så ind i biografen til at finde 0 ledige sæder, og vi var 10 folk der manglede - folk havde simplethen købt billetter til andre film og gik herind istedet!! Jeg blev stædig (især med mit skadede knæ) som på det tidspunkt gjorde rigtig ondt, og gik derfor ned og fandt 2 sæder med en jakke og en taske, flyttede begge ting og satte mig og sam ned. Herovre har du nemlig ikke sæde numre, men du skal bare sætte dig. Så det gjorde vi. Til stor utilfredshed for dem der havde prøvet at gemme pladserne. men vi blev, og tak til min søde mor for at lære mig at være stædig, det gjorde nemlig jeg fik en sideplads :-D 
Lørdag morgen ringede mit væk ur 6:00 og turen gik til Heartland Rodeo, som var en fantastisk dag! Red i tiden 22,13 og blev placeret som nr 3 :-D og en deeejlig check til mig :-) haha, barrels blev jeg første uplaceret da smerten i mit knæ desværre gjorde jeg ikke ydede mit optimale, men min fantastiske hest kæmpede endnu engang! Søndag ringede vækuret igen, og afsted det gik. Fantastisk dag igen! Placeret som nr 4 i tiden 21,734 på poles, og pigen der vandt red i 21,399 - SÅ TÆT VAR DET! Utroligt stolt af min hest, som endnu engang vandt en check. Turen kom til barrels og endnu endnu endnu engang kan jeg takke min fantastiske teampartner som kom i mål i tiden 14,5 og endnu en 4 plads og en check :-D Er stolt af at kunne sige vi ikke har redet et stævne de sidste 2 måneder uden min. at havde 1 check med hjem! Denne weekend 3 ud af 4, og et fint overskud! :-D så stolt! Sidder nu her helt udmattet, og allerede træt ved tanken om skole imorgen.. Heldigvis har vi ferie onsdag :-) Thanksgiving break! wuhu.. Et lille indlæg fra mig.. og vil udnytte denne takke uge til at sige tak til mine skønne forældre endnu engang for alt de gør for mig, for alle de ting de har gjort muligt, og for at være de bedste i hele verden..
Je taime. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar