LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

lørdag den 26. november 2011

Thanksgiving is over..

Thanksgiving var sjovt - men nu føler jeg mig bare mere fed end nogensinde før..
haha. ej men der blev ihvertfald spist mere end jeg har gjort længe.. SÅ meget lækkert mad, og tærter, og jeg kunne blive ved! Amerikanere går godt nok meget op i det, og det var fedt at opleve. Men må være ærlig at sige at det er okay danskere ikke har det, for så ville jeg bare havde endnu en grund til at spise for meget = ikke godt :-)
Onsdag - torsdag - fredag havde vi fri pga. thanksgiving og jeg har faktisk ikke lavet andet end at spise, sove, og ride hele ferien.. og faktisk er det lige sådan jeg vil havde det :-D haha. Men det er bare ærlig snak. For helt ærlig at kunne stå op når man vil, slappe af indtil man føler for at gå 4 meter for at ride så mange heste man har lyst til, for så at spise, sove lidt mere, se tv, og slappe endnu mere af er jo FOR FEDT! 
Idag har det desværre været for kraftig vind til at ride så vi har pyntet juletræ, lavet slik, set disney film, og sovet :-D LUKSUS DAG SIGER JEG BARE!!
Imorgen er det sidste dag af ferien, og savner godt nok skolen lidt.. Også er det jo lige om lidt at min fantastiske familie kommer på besøg ! WUHU bliver så fantastisk!
Og så har jeg fået en lille hundehvalp - Coco Chanel <3 <3 den skønneste lille vupsi :-) når hun ikke bider mig i næsen hah. Når nok om ligegyldige ting! Håber i allesammen har haft en A.M.A.Z.I.N.G weekend! Det har jeg ihvertfald og nu vil jeg så lukke mine søde små øjne en gang mere ;-) Og senere tager vi en tur i Biografen - SÅ JEG PÅ HJEMMEBANE IGEN!
savner og elsker jer allesammen 
Alexandra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar