LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

onsdag den 14. december 2011

Christmas break is almost here!

Dear Santa, I have been a good girl this year, please bring me good christmas presents..
Endelig fik jeg taget mig sammen til at lave endnu et indlæg.. Undskylder mange gange, men har simpelthen så ufatteligt meget at se til!
Denne uge har vi finals (ligesom eksamener) heldigvis har jeg kun 1 klasse hvor jeg skal tage en test da jeg ellers har rene A, og derfor er dygtig nok til at slippe! HAHAH det lyder så lækkert at sige det. Og faktisk har jeg et A i engelsk nu, men havde desværre kun et b+ sidste semester og derfor skal jeg tage prøven :( men lækkert at kunne sove 6 klasser imorgen og fredag :) Haha udover det spillede jeg officielt min første basketball kamp igår. Vi spillede mod vores naboby, og førte med 20 point da der var 4 min tilbage af kampen, da min træner puttede mig ind. haha og skal lige sige jeg havde absolut INGEN ide om hvad jeg lavede! Men heldigvis har jeg nogle skønne drenge venner herovre som skreg mit navn 3 gange mens jeg var derinde, og følte faktisk det gjorde mig lidt bedre. Jeg døede ikke, og faktisk lavede 3 ret gode afleveringer, så det vel hvad man kan kalde fint nok. Weekenden stod på Heartland rodeo igen, som var fantastisk! Første dag 1 plads i poolbending og 3 plads på barrel race. Søndag to 4 pladser og ialt 165 dollars i pengepræmie :-)) WUHU! 2 dage tilbage også har vi ferie, og 12 dage til mine skønne forældre kommer og sir hej! KAN SLET IKKE VENTE!
Ellers har jeg det skøøøøøøøøøøøøønt, og kan slet ikke fatte min tid herovre er halvt ovre - VIL IKKE HJEM!
knus og kys
Alexandra


SKØNNE PIGER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar