LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 25. december 2011

First part of Christmas Break..

Christmas break er kun lige begyndt, og jeg vil allerede havde den er ovre.. Haha har i nogensinde hørt det før? Når det har ihvertefald nu :-)
Vi gik ud af første semester i fredags, og allerede lørdag eftermiddag kedede jeg mig mere end nogen ord kan beskrive. Det stod ned udenfor og kunne derfor ikke ride min heste + mørkt vejr har et med at gøre mig deprimeret haha. Når man at sidde hele lørdagen indenfor med absolut ingenting at lave, var røv. Og at ens "forældre" så kommer hjem fra lægen, for at komme med den nyhed at min "far" har kræft, gør så en mega røvdag endnu værre. Må ærlig indrømme jeg er ved at være godt træt af kræft.. Men han skal nok klare den! De har allerede fået knuden ud, og nu skal han bare tjekkes for han ikke har det andre steder i kroppen.. Når Søndag var så næsten ligeså deprimerende! Mandag viste sig så at blive lidt bedre. Om aftenen hang jeg ud med min Veninde og nogle af hendes venner, og havde det faktisk ret hyggeligt. Tirsdag Sove længe, rydde op, slappe af, og sove igen... Og det var så hvad jeg også lavede onsdag og torsdag.. Endelig fredag tog jeg i basketball hallen og trænede med nogle af fyrene, og senere på aftenen tog jeg derhen med min fætter og alle hans college venner, så fredag var faktisk en rigtig god dag :-) Lørdag kunne jeg endelig ride igen.. Desværre stadig ikke i Arenaen men ud over markerne, og må ærligt indrømme det var lige hvad jeg havde brug for! At kunne sadle sin bedsteven op, hoppe på ryggen af hende med min yndlings musik i ørene og bare ride ud mod ingenting med sne og en sol på himlen er ubeskriveligt.. På et tidspunkt satte jeg hende galop, og tog mig selv i at sidde i mine helt egne tanker da jeg kigger bagud og ser 3 af vores hopper komme galloperende lige efter mig :-) Det var næsten taget lige ud fra en film :-) haha.. Senere var det juleaften, og fik nogle super gode gaver! Idag har den stået i afslapningens tegn, og senere henter min veninde mig for at tage til hendes kærestes fest eller hvad man kan kalde det. OGSÅ TIL NOGET JEG HAR GLÆDET MIG MONSTER MEGET TIL =  min mor og far + lillebror kommer imorgen! UH kan slet ikke vente til at se dem!
Merry christmas 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar