LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

mandag den 2. januar 2012

New years eve + Christmas break

Hej everybody out there :-) 
Så er juleferien overstået, og første skoledag var idag :-) Må være ærlig og sige at det var ekstremt savnet fra min side af! Jeg elsker at gå i skole, og faktisk hader jeg ferie i længere tid når man bare ligger derhjemme! 

Først vil jeg fortælle at min skønne mor, far og møffe kom på besøg! Vi hentede dem i Oklahoma city, og shoppede derefter igennem, overnattede og tog til Buffalo dagen efter :-) Jeg elskede hvert minut jeg var sammen med dem igen, og er så glad for de nu har set mit liv herovre :-) Vi havde nogle fantastiske dage sammen, og jeg nød hvert eneste minut. Desværre kom tiden igen til at sige farvel.. Og gud hvor var det hårdt! Jeg er så glad for at havde den familie jeg har, og værdsætter dem mere end ord kan beskrive! 

Dagen efter tog vi til noget familie 6 timer væk og fejrede en slags juleaften. Fik nogle bluser og penge fra min værtsmors side af familien :-) Det var rigtig hyggeligt at se dem alle igen, men må desværre indrømme jeg savnede alle derhjemme på nytårs aften.. Ingen kjole, ingen stilletter, ingen go mad, ingen fest, ingen sprut. Kun mig, fear factor og vand haha :-) også gik jeg i seng kl 11! SÅDAN! Når men så har jeg da også prøvet det :D Når ja, også fik jeg en genial ide her i ferien - at blive blondine! Synes selv det er blevet rigtig flot, og elsker det! 

Ellers går alt fint :) ikke noget spændende i denne omgang!
ELSKER JER!



Alex

2 kommentarer:

  1. Så så lille alex ikke så begejstret.
    Vi kommer jo helt til at frygte du ikke vender næsen hjem igen :D
    Ej er super glad for du hygger dig og har det godt. men vi glæder os alle til du kommer hjem igen med dit gode humør og glade personlighed.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kommer hjem igen Linepigen :-) Ved bare ikke hvornår haha, ej kan da ikke efterlade jer skønne mennesker derhjemme som jeg allerede savner rigtig meget! :-)

    SvarSlet