LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

søndag den 13. november 2011

When you believe..

Overskriften ligger grundlaget for dette indlæg..
Jeg har nu siddet flere gange over de sidste par dage, og lyttet til sange fra Whitney Houston, 
og jeg må sige "When you believe" with Mariah Carey, går lige i mit hjerte. 
Sangen bringer så mange følelser op, og er en perfekt beskrivelse på min tid herovre, for i believed....

Sidste uge var god, faktisk ret god! :-) Og nu vil jeg fortælle jer hvorfor tihihih..
Mandag + tirsdag var ret kedelig. Dvs. skole, basketball, lektier, i seng...  ikke liiiiigefrem noget at prale af!
Onsdag gik turen til Leedey, Kansas (3 timer væk). Jeg fik fri fra basketball træning en time før de andre, så jeg kunne komme hjem og få pakket hesterne, og afsted det gik. Den dag havde vi medbragt min nye hest for første gang, og jeg var ubeskrivelig spændt på at se hvordan hun ville tage det... Og tro det eller ej, hun vandt sin kategori, uden at blive "presset", det viser bare hvilken fantastisk hest jeg nu har fået mig i stalden! Og kan nu slet ikke vente til HS rodeo sæsonen begynder igen! :D
Torsdag stod i hyggens tegn, som de fleste nok ved er mit yndlings.. hihi. Samantha og jeg spiste is i byen, og drog derefter hjem for at tage sol så vi kan se smækre ud :-D hahah. 
Fredag skulle vise sig at blive endnu bedre. Samantha, Lorene og jeg tog til basketball kamp i Fargo (en by 40 min væk) og hang ud med nogle drenge bagefter. Og jeg må indrømme jeg har nok aldrig mødt så skør en fyr, som vi gjorde på MACD!!! hahahaha han var så underlig at ingen ord kan beskrive det.. Og kunne slet ikke lide Sam.. haha.
Lørdag tog mig og Sam til Alva for at se på Colleges, og f*ck hvor var det fedt! Må ærligt indrømme at hvis min kære mor og far ikke elskede og savnede mig så meget som de gør, ville jeg nok havde blevet og gået der! Senere hang vi ud igen, denne gang med nogle fyre fra en naboby :-) 
Idag har jeg så bare slappet af 120 % :-D
At vågne op til pandekager og bacon er lige mig! Og derefter at kunne gøre lige hvad der passer mig resten af dagen er endnu bedre. Fik faktisk lavet en masse ting. 
Ordnet mig værelse, Redet hestene, ordnet vasketøj, set gossip girl, spist slik, spist mad + 4, leget, hygget i stalden, sovet, og skypet med mor,far,møffe og Jannie <3 <3 <3 
nok det man kalder en rigtig god dag, og kan nu ikke vente til næste uge begynder! Den kan ikke gå for stærkt, for lørdag og søndag er der 2 runde af Heartland series :-D som jeg by the way fører lige nu :D
I dag vil jeg slutte mit indlæg af med at sige at jeg savner mine fantastiske venner/veninder derhjemme, og i har ingen ide om hvor meget i betyder for mig.
 MOOOOOOOOOOR <3

 Jeg savner dig musen <3
  Stjernehesten <3
    Saaaam <3
Alexandra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar