LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

mandag den 6. februar 2012

Good times always follows bad times..

Hej alle derude. 
Endelig fik jeg taget mig sammen til at skrive et lille blogindlæg. Som de fleste nok ved har det været en "down" periode. Desværre følger ens hjerte ikke altid de regler der blir sat op, og det medfører problemer. Især når det handler om ens hjerte, og kærlighed. Men desværre går tingene ikke altid lige som man vil havde det, og ligemeget hvor meget man kæmper, hvor mange tårer man græder, eller hvor mange gange man ønsker, er det nogle gange ikke muligt at få andre mennesker overbevist om hvor meget noget faktisk betyder for en. Det var hvad min down periode handlede om for at sige det uden nogle detaljer. Det går fremad, men der er endnu ikke gået en eneste dag hvor det ikke har gjort ondt, eller tankerne i mit hoved har været om det er det rigtige jeg gør. 
Udover det, så går skolen fremad. 10 i taller og 4 -12 taller er hvad den første 9 ugers karakterblad står for. Og basketball går endnu bedre, er faktisk ved at havde et ret godt tag i det haha :) Og har spillet kampe hvor jeg har scoret osv. Ret stolt af mig selv må man sige! Fredag spiller vi om district championship, som jeg regner med vi vinder. Også gælder det eller regionals og area :) 
Hestene går rigtig fint faktisk :) Annie har gjort stort fremskridt på barrels, og føler vi er rigtig klar til High School rodeo begynder igen :-)
Ellers er der ikke så meget at sige faktisk.  Marc's kræft er der stadig, og det tager hårdt på alle.
håber i alle har det fantastisk, danmark er bestemt savnet.



knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar