LIFE IN THE USA!

LIFE IN THE USA!

fredag den 10. februar 2012

HAPPY!!!

Ja, jeg fik da lige lyst til at smide et lille blogindlæg ud nu hvor humøret er helt i top :-)
Har haft nogle rigtig gode dage, og føler helt bestemt alting går den rigtige vej :))))
Var ude sammen med 4 af drengene fra min skole idag (3 seniors og en fra min klasse) og "kælke" eller hvad man nu kalder det når man er ude på en mark, med en truck hvor man så har en ødelagt side af en bil som en kælk fastspændt bag trucken haha :) Aldrig har kælkning været SÅ sjovt! Faldt af 3 gange sammen med min ven Armando, og endte op med at være helt våd og beskidt - men det var det hele værd! :) Hahah. Vi var derude i 2 timer, og jeg har ikke haft så meget sjov i lang tid! OG det bedste af det hele var at mine værtsforældre har været så forstående de sidste par dage! Ih det går bestemt den rigtige vej!  + jeg fik min skønne pakke af min mor og far! Kan slet ikke forstå jeg fylder 17 om 11 dage :-) WUHU! Imorgen skal vi spille om at vinde districts i basket + det er mine lillesøstres 3 års fødselsdag :) YAY siger jeg bare! :) Håber i allesammen får en skøn weekend <3
kys
(BILLEDER PÅ FACE)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar